Mapa Ranking

NIKER

NIKER
Punkty:460
Ranking:305
Plemię: W O W


Wioski (1) Współrzędne P.
Hejka
479|516 460
Profil
Obraz
Tekst osobisty
flag-pl
•••••••••••••••
crossed_swords W O W crossed_swords
•••••••••••••••

Świat 221 Ustawienia
Prędkość gry 1.25
Prędkość jednostek 0.8
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 90% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 20% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach i czasie
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Aktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1500 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 7:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Aktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Aktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.25
Konfiguracja
Limit członków plemienia 60
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk.
Modyfikacja czasu dotarcia komendy Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -50 do +50 milisekund.
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela niemożliwe
Warunki zwycięstwa Plemię musi posiadać 15 wiosek runicznych na wszystkich zaludnionych kontynentach przez 7 dni
Data rozpoczęcia 23.10.25 12:00

Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Rabuś (Brąz - Poziom 2)

Zrabuj łącznie 10.000 surowców.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)

Zawrzyj 50 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Drewno - Poziom 1)

Zbuduj lub rozbuduj 10 budynków!


Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)

Znajdź 3 unikalne manuskrypty.


Król punktów (Drewno - Poziom 1)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.


Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)

Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


Poziom rycerza (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 5.


Zbieracz (Drewno - Poziom 1)

Zbierz łącznie 1.000 surowców.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)

Graj w Plemiona przez 15 lat.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 207

Świat 197

Świat 198

Świat 179

Świat 209

Special 29

Świat 161

Świat 159

Świat 195

Świat 196

Świat 199

Świat 200

Świat 201

Świat 202

Świat 203

Świat 204

Świat 205

Świat 208

Świat 210

Świat 211

Świat 212

Świat 213

Świat 215

Świat 220

Special 28

Arkadia 10

Arkadia 11

Arkadia 12

Arkadia 7

Świat 162

Świat 163

Świat 77

Świat 164

Świat 176

Świat 206

Świat 214

Świat 216

Świat 52

Świat 190

Świat 55