Guszu x Mojo Jojo
Guszu x Mojo Jojo
|
|
| Punkty: | 25.388 |
| Ranking: | 723 |
| Pokonani przeciwnicy: |
59.731 (707.)
|
| Plemię: |
DESANT
|
| Wioski (6) |
Współrzędne |
P. |
|
|
558|392 |
5.815 |
|
|
556|391 |
3.213 |
|
|
558|386 |
4.937 |
|
|
563|387 |
5.193 |
|
|
554|387 |
2.928 |
|
|
555|391 |
3.302 |
|
|
Profil
|
 |
|
Tekst osobisty
|
Sposób przygotowania kiełbasy z dzika
Łopatkę z dzika mielimy w maszynce z oczkiem 8–10 mm. Szynkę z dzika lub schab kroimy w centymetrową kostkę lub mielimy na tzw. szarpaku. Podgardle przepuszczamy przez maszynkę o oczkach 3–4 mm. Mięso przekładamy do dużej miski. Dodajemy do niego przyprawy: obydwa rodzaje soli, majeranek, pieprz, czosnek i cukier. Wlewamy wywar lub wodę. Wszystkie składniki bardzo dokładnie ze sobą mieszamy i wyrabiamy do czasu, aż wchłonie się cały płyn i całość farszu będzie sklejona. Zazwyczaj przy ręcznym wyrabianiu wymaga to przynajmniej 10 minut pracy. W międzyczasie moczymy w wodzie jelita wieprzowe. Napełniamy je farszem za pomocą maszynki do mięsa z odpowiednią „szpicowatą” końcówką lub korzystając ze specjalnej nadziewarki. Podczas nadziewania musimy pamiętać, żeby nie powstawały przestrzenie z powietrzem, jelita powinny być napełnione równomiernie. Następnie wieszamy je w przewiewnym, suchym miejscu i zostawiamy do osadzenia na 12–24 godziny. Po tym czasie kiełbasa jest już gotowa do wędzenia. Rozpalamy wędzarnię. Do wędzenia używamy suchego drewna olchowego. Kiełbasy rozwieszamy luźno. Na początku zostawiamy otwarte drzwiczki, tak aby kiełbasa dobrze obeschła (minimum 30–60 minut). Gdy już wyschnie, zamykamy wędzarnię i wędzimy przez 1–2 godziny w ciepłym dymie (o temperaturze 40–60°C). Wędzimy tak długo, aż wędlina osiągnie pożądany ciemnozłocisty kolor. Po wędzeniu wyciągamy kiełbasę i od razu przystępujemy do parzenia. Wkładamy kiełbasę do wody o temperaturze około 75°C i przetrzymujemy ją przez około 30 minut. Po tym czasie wieszamy kiełbasę na kijach, aby wyschła i ostygła.
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 179 z plemieniem Dziki + Ness.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)
Zawrzyj 50 przyjaźni.
Mentor (Brąz - Poziom 2)
Jako mentor wytrenuj 3 uczniów.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Archeolog (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 2 unikalne relikty.
Fortuna i chwała (Drewno - Poziom 1)
Masz przy sobie 2 relikty!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Odznaczenia na innych światach
|
|